Des de l'organització antirrepressiva popular SOFITU mostren la seva solidaritat amb en David per mitjà del seu lloc web:

Dende SOFITU queremos animar al pueblu asturianu a roblar esti manifiestu por David. La llucha ye INTERNACIONALISTA!!! A le tres y cuartu de la madruga del 6 de Xineru van detener a David de l’Associació Cultural La Fornal de Vilafranca del Penedès (PPCC) nun espliege policial descomanau de la que salia del so llugar de trabayu. Un gran numberu de Mossos d’Esquadra esperaben-y fuera de La Fornal pa detenelu, ensín informar sobre’l motivu del arrestu, y pa treslladalu a la comisaria de Vilafranca, onde-y van ñegar l’asistència d’un abogau. Ahí paso la nueche, fasta que lu treslladen a los xulgaos de guardia de la vila onde a la fin, dempues de cuasi que dos hores de desinformación, ye comunicau’l motivu de la detención y del encarcelamientu dafechu.

La detención y la execución del so ingresu’n prisión tá basada nuna orden de busca y catura dictada’l mes de mayu del 2008, la cual nun taba notificada, por una sentencia condenatoria no tocante a la manifestación antifacista del 12 d’ochobre de 1998.
Anque la so propia llexislación establez que nun se pué ingresar na cárcele con una pena menor a dos años, tienen rescataos unos antecedentes, ya cadocos, por insumisión cola xida de poder secuestrar a David de La Fornal.

Persecución política escontra mas de dos años de llucha

Ya pasaron diez años dende aquellos fechos del 12 d’ochobre del 98. Diez años nos que David siguio trabayando n’estremaos ambitos políticos y sociales de Vilafranca, onde la so militancia ye dafechu conocida por ser una de les persones que rexenta la sé social de l’Associació Cultural La Fornal. La so militància activa resalvase a hai tiempu, a la llucha escontra’l Servicio Militar Obligatorio, nel que participa tomando parte pola opción de la insumisión, fechu pol que va ser condergau.

Són estos años de llucha y compromisu los que situaron a David na lloxica de la persecución política y los que despliquen la llista d’aberraciones a la qu’agora tién qu’enfrentase:

- Considerar como antecedentes penales la so condena por insumisión. Un delitu que quedó abolíu del Codigu Penal al facese efeutiva la victoria d’aquelles persones que, como David, s’esposaren a la prisión polos sos ideales.

- Querer encarcelalu polos fechos del 12 d’ochobre del 98. Fechos ya xuzgaos, qu’arresultaren una conderga menor a 2 años y, por ello, incompatibles cola privación de llibertá. Fechos superaos ya hai diez años, y superaos tamién pola continua denúncia del feixisme. Gracies a la llucha d’aquell llonxanu 12 d’ochobre del 98 y de los años que siguen, los facistes tan arrequexaos a la cume del Montjuïc, victoria parcial de los que, como David, siguen dexisiendo la fin de la complicitdá col facismu y la impunidá de la que gocien.

- Unvialu a la prisión pola poco creyïble incapacidá policial d’atopalu. Y ye que dempues de dellos meses de tar oficialmente en busca y catura, naide nun notifico a David tala situación, cuando cá dia taba tres la barra de La Fornal tar, como un independentista mas, contínuamente na cai en movilizaciones de too mena.

Les allegaciones presentaes in extremis polos sos abogaos permitieron a David un terminu de 10 dies pa ingresar voluntariamente na prisión, terminu que fina’l prosimu dia 16 de Xineru.

Güei, diez años mas tarde d’aquellos fechos del 12 d’ochobre del 98, y a menos de dos años de la prescripción del delitu, David tuvo deteníu, a les tres y cuartu de la madrugada de la nueche de Reis, a la xida de l’Associació Cultural La Fornal.
Güei, conscientes que lo que ta viviendo David namai que se pué entender pola dinamica de persecución política, conscientes que lo que se pretende ye castigar una persona exemplar na so dedicación a multitud de lluches polítiques y sociales, los colectivos y persones roblantes desiximos que s’apare’l so procésu d’encarcelamientu.

Unviar adesiones a: suportdavid@gmail.com

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada